کرمانشاه باید به مرکز صادرات دام زنده کشور تبدیل شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

وی با اشاره به اینکه مدیریت استان به دنبال نقش آفرینی بیشتر در عرصه صادرات است، گفت: باید زمینه ای فراهم کرد که کرمانشاه تبدیل به مرکزی برای صادرات دام زنده ایران شود.

معاون استانداری کرمانشاه عنوان کرد: اعضای این اتحادیه در کنار فعالیت های موجود باید به دنبال ایجاد یک بازار ثابت در زمینه صادرات دام زنده باشند.

میرزایی با اشاره به اینکه نباید به بازارهای فعلی اکتفا کرد، خاطرنشان ساخت: باید به دنبال یافتن بازارهای تازه در کشورهای همسایه باشیم، هرچند دستیابی به آن ها دشوار باشد. فراموش نکنیم بازارهایی که سخت به دست می آیند، ماندگارترند.

وی درادامه گفت: استان کرمانشاه در زمینه تولید گوسفند در رده های میانی کشور قرار دارد که این جایگاه باید با توسعه دامپروری صنعتی و نیمه صنعتی ارتقا پیدا کند. این توسعه موجب ایجاد کارخانجات تولید نهاده های دامی و شبکه توزیع آن و همچنین تولید سایر فرآوری های مربوط به این حوزه مانند فرآوری چرم، گوشت بسته بندی و ... می شود.

معاون استانداری کرمانشاه در پایان با اشاره به عزم جدی در زمینه رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه صادرات دام زنده، گفت: مدیریت استان آمادگی حل مشکلات این حوزه چه در سطح استان و چه در سطح کشور را دارد و به همین منظور جلسات مستمری برای رفع سریع این مشکلات با محوریت سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر دستگاه های مرتبط تشکیل می شود و به طور ماهیانه نیز جلسات با حضور تمام اعضاء در معاونت برنامه ریزی در مورد صادرات انواع دام، شیلات، طیور و ... برگزار می شود.

 تا روز 27 مهرماه تعداد 63 هزار رأس دام قرنطینه شده که از این تعداد 43 هزار رأس به ارزش 9 میلیون و 200 هزار دلار توسط اتحادیه صادرکنندگان دام کرمانشاه به کشور کویت صادر شده است.

 همچنین با هماهنگی های انجام شده در روزهای آتی علاوه بر کویت، روند صادرات دام زنده استان به کشور عمان نیز آغاز خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com